Lai nodrošinātu pacientiem pieejamākus ambulatoros pakalpojumus, struktūrvienību reģistratūrās sākam ieviest balss atbildēšanas sistēmu. Ja zvanītājs uzreiz nevar sazvanīt reģistratūru, viņš balsī saņem informāciju, kur piezvanījis, ka šobrīd reģistratūra nevar atbildēt, bet atzvanīs, līdzko būs iespējams.
Jauno sistēmu jau iemēģinājis ambulatorais centrs “Pārdaugava.” Pacientu reģistratore Mārīte Demidova jauno sistēmu novērtēja atzinīgi, bet ar piebildi – atzvanīt iespējams, ja dienā nav bijis pārāk daudz zvanītāju, it īpaši pēc atpūtas un svētku dienām, reģistratūras darbs ir ļoti intensīvs, apkalpojot apmeklētājus arī klātienē.
Balss atbildēšanas sistēmai tuvākajā laikā plānojam pievienot arī ambulatoro centru “Veldre”. Tad vērtēsim, cik efektīvi šī sistēma darbojusies, un kad būs iespējams tai pievienot arī Psihiatrijas un Narkoloģijas ambulatori konsultatīvo nodaļu reģistratūras Tvaika ielā 2.